Leverandørudstilling

PrintPrint

Vi har herved fornøjelsen at tilbyde standplads ved E-sundhedsobservatoriets årskonference 2016 på Hotel Nyborg Strand. Mere information vedrørende priser ses nedenfor.

Du kan finde billeder fra sidste års leverandørudstilling på konferencen, hvor ca. 550 personer deltog.
Vi vil igen i år benytte det nye udstillingsområde. Se kort over det nye område samt standenes placering nedenfor. 

 

Udstillere 2016

 

  • 7N
  • Ascom
  • Cambio
  • Capgemini
  • Cerner
  • Cetrea
  • CGI Danmark
  • CSC
  • Delfi Technologies
  • EWII Telecare
  • GS1 Denmark
  • Imatis
  • Lyngsoe Systems
  • Max Manus
  • MedCom
  • Olympus Danmark
  • Patient@home
  • Systematic
  • Trifork
  • Zebra Technologies

 

Priser

Stand nr. 1 – 6, 24 - 25 (4 x 1 m):

kr. 25.500,- excl. moms. Prisen inkluderer konferencedeltagelse for 2 personer samt festmiddag.

Stand nr. 7 – 23 (2 x 2,7 m):

kr. 25.500,- excl. moms. Prisen inkluderer konferencedeltagelse for 2 personer samt festmiddag.

Stand nr. 26 (3 x 1 m):

kr. 22.500,- excl. moms. Prisen inkluderer konferencedeltagelse for 2 personer samt festmiddag.

TDC Hotspot:

Der er gratis Hotspot på hotellet. Ønskes der fast forbindelse bedes I bestille.

Cafeborde og –stole:

Cafébord: pr. stk., pr. dag: kr. 100,- excl. moms

Barstol: pr. stk., pr. dag: kr. 100,- excl. moms

Skillevæg

kr. 40,- pr. stk. excl moms – højde: 157 cm (165 cm med ben), bredde: 115 cm
Se billede 

 

Skattejagt

Vi vil igen i år afholde skattejagt til årskonferencen. 

Skattejagten planlægges således at de leverandører, som ønsker at deltage, hver formulerer spørgsmål, som trykkes i en folder. Folderen vil blive udleveret til konferencedeltagerene når de tjekker ind d. 12. oktober. Spørgsmålene skal være formuleret således at deltagerene skal besøge standene for at finde svar på spørgsmålene. Som godkendelse af rigtigt svar skal leverandøren give et stempel i deltagerens folder. Når alle spørgsmål er besvaret og der er stemplet fra alle deltagende leverandører, skal deltageren aflevere folderen i sekretariatet. 
Til konferencens afslutning vil der blive udtrukket en 1., 2. og 3. præmie.

Praktisk info:

·         Tilbuddet er knyttet til køb af stand, og koster ikke ekstra.
·         Hver leverandør skal lave 2-3 spørgsmål, som skal i folderen. Spørgsmålene skal være relateret til ting/produkter, som udstilles på standen.
·         Stemplerne laver E-sundhed og bliver udleveret til leverandørerne på konferencen. Dog vil der blive sendt en template til de deltagende leverandører, hvori de kan indsætte deres logo/navn, så det kan blive en del af stemplet.                     


Udstillerkatalog

Vi trykker et konferencekatalog, som vil blive uddelt til deltagerne ved registrering. Kataloget indeholder program, beskrivelse af oplæg, udstillerkatalog og deltagerliste. Hvis I er interesseret i at få en side i kataloget, bedes I sende en pdf på mail til leverandoerudstilling@e-sundhedsobservatoriet.dk senest 1. september. Kataloget trykkes i farver. Hver udstiller har 1 side (ikke for- og bagside) og har man bestilt 2 sammenhængende stande har man også én side.

 

Bestilling

 

Bestilling af udstillerstand

Efter ”først-til-mølle-princippet” med angivelse af standnummer – angiv 1., 2., og 3. prioritet.

Bestilling er bindende, og prisen vil blive faktureret i august måned.

Bemærk venligst, at det ikke alle steder er muligt at booke sammenhængende stande. Er du i tvivl, om det er muligt, der hvor du gerne vil stå, så kontakt venligst konferencesekretariatet.

Link til oversigtskort over udstillingsområdet
Link til kort over hotellet

 

Øvrige Oplysninger

Tid og sted:
Den 12. og 13. oktober 2016 fra kl. 8.30 – 17.00

Hotel Nyborg Strand
Østerøvej 2 
5800 Nyborg
Tlf: 65 313131
Web: nyborgstrand.dk

Der vil blive serveret kaffe i gangarealerne, hvor standene er placeret. Se venligst oversigtskort over udstillingsområdet samt kort over hotellet.

Opstilling/Nedtagning:
Opstilling fra tirsdag den 11. oktober fra kl. 18.00 og indtil konference-/registreringsstart kl. 8.30 den 12. oktober. Nedtagning torsdag den 13. oktober efter konferencens afslutning.